Onze naam weerspiegelt onze ambitie: Iedereen verdient de allerlekkerste zelf gezette koffie, thuis en op je werk. Dit begint met het delen van onze kennis. Mister Barish knows. Zo bezitten wij de grootste online koffie kennisbank ter wereld, die wij zelf hebben geschreven. We helpen onze klanten met hun keuze en het leren kennen van hun nieuwe machine voor hun perfecte kop koffie. Zo benutten zij het volledige potentieel van Beans & Machines.
Elke week branden we onze eigen blends, met premium bonen, speciaal geselecteerd voor bean to cup machines.
Kortom: met de juiste koffie, de juiste machine en de juiste instellingen helpen we elke klant op een persoonlijke manier
In alles wat we doen staat de klant centraal. Het is namelijk onze missie om van elke klant een superpromotor te maken. Hiervoor is beleving ontzettend belangrijk.
Meer dan een jaar geleden openden we onze eerste Experience Store in Antwerpen. Sinds 3 maanden heeft ook Amsterdam toegang tot de Mister Barish beleving. Hartje stad, op 100m van het Rijksmuseum, hebben we op de Spiegelgracht onze tweede Experience Store geopend. Een nieuwe stap in het avontuur van Mister Barish. En jij kunt mee op avontuur!
Deze prachtige locatie vraagt namelijk om een talentvolle Coffee Experience Officer - Multichannel . Een wat? Jij bent een multichannel champion. Niet alleen ben jij verantwoordelijk voor onze Amsterdamse Experience Store, ook online ontferm jij je over de experience van onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan een digitale (service)demo. Vanuit de store, zo in de huiskamer van onze klanten. Zo creëer jij met veel passie een unieke Beans & Machines beleving. Jij bent medeverantwoordelijk voor de multichannel groei van Mister Barish en de customer service. Elk contact moment met jou is top!
Goede service vloeit voort uit onze kennis, persoonlijk contact en de drive om klanten echt blij te maken, waar ze ook zijn.